Kategoria menu:Zasady funkcjonowania jednostki
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Treść informacji
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kłodzku przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków:
w każdą środę w godzinach od 7.15 do 9.15.
W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie obywateli odbywa się w najbliższy dzień powszedni.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
- pisemnie na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kłodzku z/s w Bystrzycy Kłodzkiej
ul. Kłodzka 12
57-500 Bystrzyca Kłodzka
- telefonicznie lub za pomocą faksu (74) 8110-247
- za pomocą poczty elektronicznej: klodzko@wroc.wiw.gov.pl,
- ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi (wnioski) Powiatowy Inspektorat Weterynarii załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt – załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi (wnioski) szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego.
Skargi i wnioski są przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego - Rozdział VIII (Dz. U. z 2024 r., poz. 572.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46).